Art. 107
(1) publicitatea pe ecran partajat se difuzează cu respectarea următoarelor condiţii cumulative:
a) să fie clar separată de conţinutul editorial printr-o divizare a suprafeţei ecranului, obţinută prin afişarea spoturilor publicitare într-o fereastră publicitară distinctă de fereastra editorială; pentru a nu altera programul principal nu trebuie modificat raportul de aspect al imaginii acestuia, iar suprafaţa ferestrei publicitare nu trebuie să depăşească suprafaţa ferestrei editoriale;
b) să fie uşor de identificat prin afişarea menţiunii Publicitate, pe toată durata difuzării acesteia.
(2) Este interzisă difuzarea de publicitate:
a) în mod simultan pe două sau mai multe ferestre partajate;
b) pe crawl.
(3) Este interzisă difuzarea publicităţii pe ecran partajat în următoarele categorii de programe audiovizuale:
a) programe destinate minorilor;
b) programe de ştiri, precum şi de dezbateri politice.
(4) Timpul de difuzare a publicităţii pe ecran partajat intră în calculul limitei orare de 12 minute.