Art. 100 cod procedura civila Citaţiile şi comunicarea actelor de procedură


Art. 100

(1)Procesul-verbal încheiat de cel însărcinat cu înmânarea actului de procedură trebuie să cuprindă:

1.anul, luna şi ziua când a fost încheiat;

2.numele celui care l-a încheiat;

3.funcţiunea acestuia;

4.numele, prenumele şi domiciliul celui căruia i s-a făcut comunicarea, cu arătarea numărului, etajului, apartamentului sau camerei, dacă cel căruia i s-a făcut comunicarea locuieşte într-o clădire cu mai multe etaje sau apartamente sau în hotel şi dacă actul de procedură a fost înmânat la locuinţa sa, ori a fost afişat pe uşa acestei locuinţe.

5.arătarea instanţei de la care porneşte actul de procedură şi identificarea lui, iar pentru citaţii şi a termenului de înfăţişare; (Textul pct. 5 a fost modificat prin Decretul nr. 132 din 19. VI. 1952);

6.arătarea înscrisurilor comunicate;

7.numele şi calitatea celui căruia i s-a făcut înmânarea sau locul unde s-a făcut afişarea;

8.semnătura celui care a încheiat procesul-verbal. (Textul pct. 8 a fost modificat prin Decretul nr. 132 din 19. VI. 1952).

(2)Dacă cei care urmează să semneze dovada de primire sau procesul-verbal refuză sau nu pot s-o facă, se va face vorbire despre aceasta în cuprinsul procesului-verbal.

(3)Arătările de la punctele 1, 2, 4, 5, 7 şi 8 sunt prevăzute sub pedeapsa nulităţii.

(4)Procesul-verbal face dovadă până la înscrierea în fals cu privire la faptele constatate personal de cel care l-a încheiat.